Κυριακή, 8 Αυγούστου 2010

Προς αποκατάσταση της Αλήθειας..

Μετά από τον καταιγισμό μηνυμάτων που έλαβα για το πόσο σπουδαία και γεμάτα σοφία είναι αυτά που γράφω,έλαβα και πολλά μηνύματα που θα ήθελε ο κόσμος να διαβαστούν στο blog μου,γιατί εκείνοι δεν έχουν τέτοιο μεγάλο αναγνωστικό κοινό.Από όλα τα μηνύματα που έλαβα αυτό που πραγματικά ράγισε την καρδιά μου και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας είναι το παρακάτω.Δώστε προσοχή γιατί πολλά εχουν ειπωθεί για την παρακάτω υπόθεση,αλλά από τη μία μεριά μέχρι τώρα:

Αγαπητή μυτούλα,

Δεν αντέχω άλλο.Όλοι με λένε κακιά και μάγισσα.Αλλά εγώ δεν είμαι τίποτα από τα δύο!Υφίσταμαι αυτό το συνεχή ρατσισμό και εξεφτελισμό εδώ και πολλά χρόνια , αλλά μέχρι να φτιάξεις εσύ το blog σου δεν ήξερα σε ποιον να μιλήσω.Εγώ ζούσα πολύ ευτυχισμένα στον πύργο μου μέχρι που ο συγχωρεμένος ο αντρούλης μου πέθανε δυστυχώς από αυτομαχαίρωμα στην πλάτη.Το κοριτσάκι του το πήρα και το ανέθρεψα μες στα πλούτη και τα καλούδια,αλλά εκείνη η βρώμα,με κορόιδευε και με μισούσε ,γιατί ποτέ δε χώνεψε ότι ο πατέρας της διάλεξε εμένα και όχι τη βασίλισσα για γυναίκα του.Έτσι,κάθε φορά που ένοιωθα ανασφάλειες και κόμπλεξ για την εμφάνισή μου,εκείνη ερχόταν κρυφά στο δώμα μου και έλεγε με ψιλή φωνούλα:
«δεν είσαι εσύ η πιο όμορφη στον κόσμο,δεν είσαι ούτε καν στο top 100 γριά ασχημομούρα,η θετή σου κόρη είναι,η Χιόνα..»

Κάποια μέρα έφυγε ξαφνικά από το σπίτι.Μου άφησε ένα γράμμα που έλεγε ότι την καταπιέζω και πως θέλει να γνωρίσει όσο πιο πολλούς άντρες μπορεί που θα την υπηρετούν και θα της κάνουν μαζάζ στα πόδια και μακαρόνια με κιμά,μέχρι να βρει το βασιλόπουλο,να το τυλίξει και να ζήσει τη ζωή που δεν της προσέφερα ποτέ εγώ.Και να φανταστείτε όλα αυτά τον 18ο αιώνα.Και πολύ προχώ!
Αμέσως ανησύχησα!Η μικρή μου κόρη χαμένη στα δάση;Αφού έστειλα τους πιστούς μου υπηρέτες και τα σκυλιά μου να την βρουν κι εκείνα γύρισαν χωρίς νέα,αποφάσισα να πάω εγώ.Πήρα ένα καλάθι με δώρα (μεταξωτές κορδέλες) και πήγα στο δάσος.
Μετά από πολύ ψάξιμο,επιτέλους την άκουσα.Τραγουδούσε με την γκαριδοφωνάρα της και ξεσήκωνε όλο το δάσος.Πλησίασα να την αγκαλιάσω και να της δώσω τα δώρα της.Εκείνη είπε:
«Ευχαριστώ πολύ μητερούλα,θα συμμαζέψω το σπίτι της καλής οικογένειας που με φιλοξενεί και θα έρθω σπιτάκι μας,μου φτάνουν οι περιπέτειες που έζησα!» Έφυγα ευτυχισμένη!
Πού να ‘ξερα ότι είχε ήδη βάλει σε εφαρμογή το σατανικό της σχέδιο και εγώ την είχα βοηθήσει άθελα μου..

Οι μέρες περνούσαν κι εκείνη δεν ερχόταν,οπότε εγω,ανήσυχη όπως πάντα γύρισα να τη βρω.Ειχά πάρει πάλι πράγματα μαζί μου βέβαια,μην πάω με άδεια χέρια σε ξένο σπίτι.Ήταν πάλι μόνη της και πάλι δέχτηκε με χαρά τα δώρα μου (κάτι χτενάκια) και μου υποσχέθηκε τα ίδια.Αλλά εγώ είχα τις αμφιβολίες μου πια.Κάθησα πίσω από ένα δέντρο και περίμενα..
Μετά πό λίγη ώρα είδα ένα τσούρμο άντρες,πάνω από μισή ντουζίνα ,να πλησιάζουν το σπιτάκι.Ήταν ψηλοί και λυγεροί και κρατούσαν αξίνες στα χέρια τους.Μόλις μπήκαν μέσα άρχισαν να φωνάζουν..Πλησίασα να δω τι γίνεται και είδα τη Χιόνα πεσμένη στο πάτωμα να χτυπιέται,να γυρίζουν τα μάτια της ανάποδα και να βγάζει αφρούς από το στόμα.Εκείνοι,ανήμποροι να κάνουν κάτι και πολύ στόκοι για να καταλάβουν τη δολοπλοκία της,άρχισαν να της ρίχνουν φάπες μπας κ ξυπνήσει.Τότε,πετάγεται το χτενάκι που φόραγε στα μαλλιά της και εκείνη τάχα ξυπνά.
«Χιονάτη,Χιονάτη είσαι καλά;»Το Χιόνα το έκανε Χιονάτη για να μπορέσει να κάνει καριέρα το ψώνιο.
«Ωωω αυτή η άρρωστη η μητριά μου ήθελε να με σκοτώσει πάλι!»
«Μη φοβάσαι Χιονάτη,έλα να σε χαλαρώσουμε..»

Οι 7 άντρες ,που αργότερα η κακιά Χιόνα ονόμασε «νάνους»,για λόγους άλλους από το ύψος τους,έκλεισαν τις κουρτίνες και έλυσαν το φόρεμά της ένω εκέινη @@///!!!’΄»,.¨»’¨@@?’΄¨’ !!##$$%$## @@///!!!@@#^(%&^#%@
@@/##**/!!!’΄»,.¨»’¨@@?’΄¨’ ’¨@@?’΄¨’@@!!##$$%$##@%&*$*(!! @@///!!!’΄»,.¨»’¨@@?’΄¨’@@!!##$$%$## @@///!!!’΄»,.¨»’¨@@?’΄¨’ @@/@#&^//!!!’΄»,.¨»’¨@@?’΄¨’@@&^%%@@!#*^&%$#@%$)&%^$#
Είχα πέσει από τα σύννεφα!Μα να μου βγει η μονάκριβή μου τόσο..τόσο.. καραπουτανάρα θε μου σχώρα με!Έφυγα, και τρίτη φορά δε γύρισα.Τώρα βέβαια εσείς ξέρετε και ότι πήγα κι άλλη μία φορά με ένα μήλο δηλητηριασμένο που της κάθησε τάχα δήθεν στο λαιμό.Όμως αυτό δεν έγινε ποτέ!Αλήθεια!Μόνη της έφαγε το μήλο η σατάνω.Αλλά πολύ μπουρτζωβλαχιά ρε παιδί μου κι αυτοί οι «νάνοι»,να νομίζουν πως άμα της φύγει το μήλο από το λαιμό θα φύγει και το δηλητήριο που την ποτίζει μαζί λες και λειτουργούσε με μπαταρίες!Κι ο άλλος;Αυτό το χαϊβάνι ο πρίγκηπας,κάλος μαλάκας κι αυτός!Τη φίλησε λέει κι αυτή ξύπνησε απ’την αγάπη λες και τον ήξερε κι από χτες!Πόλυ ωραία κοιμωμένη διάβαζες μικρός ρεεει!Μώρε τα ‘θελε κι εσένα ο κώλος σου όταν χρόνια μετά την έπιασες στο κρεβάτι με τους 7 «νάνους»,τον πρίγγηπα της Σταχτοπούτας και τα 3 γουρουνάκια μαζί κι εκείνη είπε το πρωτοφανές για την εποχή: «Αγάπη μου,δεν είναι αυτό που νομίζεις!»
Ειλικρινά,εμπνευσμένη από την άδικη ιστορία του κακού λύκου για την κοκκινοσκουφίτσα που πρόσφατα δημοσιέυτηκε,είπα κι εγώ να βάλω το λιθαράκι μου για να χτιστεί επιτέλους η αλήθεια που τόσο καλά  πλαστογράφησαν οι «καλοί»,με τη βοήθεια αυτών των τσαρλατάνων «άδερφών» Grim ,επί πολλά χρόνια.. Μυτούλα, σ’ευχαριστώ και ελπίζω να αναρτήσεις το γράμμα μου ,προς αποκατάσταση της αλήθειας..

Αγαπητοί αναγνώστες,
τα συμπεράσματα δικά σας,
   Η μυτούλα σας..


         

17 σχόλια:

  1. Επιτέλους Δικαιωση μετά από τόσα χρόνια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Koukla mou exeis to pio gamato blog pou exw dei pote sthn zwh mou!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγω είμαι ο κακός λυκος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mutoulaaaaa!!! Ti wraia istoria vre! Na grapseis ena vivlio kapoia stigmh, exeis talento!! filakiaaa!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ah epitelous vrhka ena askiologo blog gia na pernaw thn wra mou! Sunexise na grafeis,einai apisteuto!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. είμαι σίγουρος ότι η χιονάτη ζήλευε τα βυζιά της βασίλισσας και τους βαθμους της στη φιλοσοφια για αυτό εβγαλε ολη αυτη τη βρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οπωσδήποτε! Για να διαβάζεις αυτό το υπέροχο μπλόγκ φαντάζομαι τι γυναίκα θα σαι! Έκλεισε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ah mutoula enas antras emfanisthke ston blog sou kai ston efage h anastasia...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. H kakia tha se faei esena lena. Telos pantwn, na skaseis apo thn zhlia sou..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Koρίτσια μην τσακώνεστε, πάρτε το παραδειγμα της χιονάτης όπως μας το παραθέτει η τριςμεγιστη αποψη της μυτούλας και ελάτε να τη βρούμε όλοι μαζί. Μυτούλα περιμένουμε κ σένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ftanei na mhn eisai "nanos" agaph mou....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Mα και οι νανοι δεν ηταν "νανοι" τελικά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχο άρθρο! Ειλικρινά, ένα δάκρυ κύλισε στο μάγουλο μου καθώς σκεφτόμουν την Χιονάτη ανάμεσα στους 7 νάνους... Γιατί να μην υπάρχουν βιντεοκάμερες τότε, αχ, γιατί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Kala re paidia, to xete psilogamhsei (meta sygxwrhsews) to blog ths kopelas, kanonizete ta proswpika sas prive... Mytoula, poly omorfo to blog sou! Keep up the good work!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εγω θα χαιρόμουν στη θέση της μυτούλας που δυο άνθρωποι τα βρήκαν μέσω του μπλογκ της... Μπράβο μυτούλα! Keep up the good work!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ω τι χαρα προσφερω στον κοσμο..τωρα που τελειωσε και η εξεταστικη με μεγαλη πετυχεσια εχετε να διαβασετε πολλα ακομα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή